Chcesz sprzedać lub kupić nieruchomość
w Terespolu lub okolicach?
Zrób to z
firmą numer 1 w regionie!
Sprzedajemy nieruchomości
średnio o 17000 zł drożej niż zrobisz to sam!
Wypełnij formularz,
aby umówić się na darmową konsultację
i odbierz darmowy poradnik!
Nadprogramowy zysk dla klienta
Średni czas sprzedaży
Wartość zrealizowanych transakcji

Jesteśmy lokalnym biurem nieruchomości.
Specjalizujemy się w sprzedaży mieszkań, domów i działek
w powiecie bialskim. Na rynku działamy już 22 lata.
Nasi klienci to najczęściej osoby, które mają problem z zaplanowaniem,
a następnie z przeprowadzeniem sprzedaży w taki sposób,
żeby cały proces trwał jak najkrócej i żeby nie musieli radykalnie obniżać ceny.
Często nasi klienci szukają agenta,
który przejmie wszystkie obowiązki związane ze sprzedażą.
A jak to jest w twoim przypadku?
Porozmawiajmy i sam ocenisz, czy nasz model pracy mógłby być dla ciebie rozwiązaniem.
Spotkanie z agentem oraz rozmowa przez telefon jest niezobowiązująca.
Pozwoli nam ocenić czy możemy Ci pomóc.
Dlaczego my?

Czego możesz się spodziewać?
Każdy jest inny i czego innego oczekuje.
Sprawdź, czy to jak pracujemy
może być rozwiązaniem dla Ciebie.
Najlepiej odnajdują się z nami osoby,
którym zależy na zindywidualizowanym podejściu, bezpieczeństwie oraz skuteczności.
Jeśli szukasz doradcy, który poświęci Ci 100% uwagi
i kompleksowo zajmie się Twoją nieruchomością
to trafiłeś idealnie!
Zadzwoń lub napisz
i umów się na bezpłatną konsultację.
Zajmujemy się wszystkimi typami nieruchomości. Chętnie poprowadzimy kampanię sprzedaży obiektu handlowego jak również mieszkania typu M1. Podobnie w przypadku zleceń nieruchomości do wynajęcia – z zaangażowaniem znajdziemy najemcę zarówno na lokal usługowy jak i lokatora na mieszkanie. Z przyjemnością zajmiemy się zleceniami dotyczącymi domów, gruntów, czy magazynów.
Wystarczy, że do nas zadzwonisz lub przyjedziesz do biura w Centrum Dąbrowy Górniczej. Chętnie zapoznamy się również z tematyką zlecenia drogą emailową. Możemy wszystkie szczegóły omówić zarówno telefonicznie jak również przez np. komunikator messanger, whatsapp.
Oczywiście tak! Rozumiemy jak cenny jest dla wszystkich czas. Czas i jak najlepsza obsługa klienta jest dla nas priorytetem. Dlatego jeśli chcesz zgłosić nam nieruchomość do sprzedaży lub do wynajęcia – możemy od razu spotkać się na miejscu. Podobnie w przypadku chęci obejrzenia nieruchomości, które oferujemy. Jednak zlecenia polegające na weryfikacji dokumentacji nieruchomości i innych usług związanych przede wszystkim na pracy z dokumentacją zapraszamy do naszego biura.
Jeśli sytuacja nie pozwali nam się od razu spotkać w momencie zgłoszenia nieruchomości, nic nie szkodzi! Możemy przyjąć zlecenie, a w późniejszym etapie zorganizujemy spotkanie lub inną formę reprezentacji – pełnomocnictwo.
Jest możliwość żeby nie przyjeżdżać osobiście na sprzedaż nieruchomości lub na wynajem nieruchomości. Możesz nam przesłać kurierem klucze, dokumenty, upoważnienie, a podstawowe informacje przekazać elektronicznie poprzez email.
Zakres czynności wykonywany przez biuro nieruchomości jest każdorazowo uzgadniany z klientem zgłaszającym nieruchomość, ponieważ nieco inaczej wygląda obsługa sprzedaży mieszkania, działki czy nieruchomości komercyjnej np. kamienicy.
Dla najczęściej zgłaszanych do sprzedaży nieruchomości – mieszkań usługa pośrednictwa zawiera między innymi:
- spotkanie w biurze lub na od razu na nieruchomości
- oględziny nieruchomości
- wstępna weryfikacja stanu prawnego
- określenie realnej do uzyskania ceny sprzedaży
- omówienie strategii marketingowej – oferowania nieruchomości
- przygotowanie nieruchomości do zdjęć, nagrań video, ujęć z drona
- przygotowanie reklamy
- przygotowanie dokumentacji do sprzedaży
- prezentacja nieruchomości zainteresowanym klientom
- uczestnictwo w negocjacjach, organizowanie spotkań, uzgodnienia
- przygotowanie umowy przedwstępnej, rezerwacja nieruchomości
- pomoc w kredytach hipotecznych
- umówienie notariusza z omówienie najważniejszych postanowień
- uczestnictwo przy odczytaniu aktu notarialnego
- rozliczenia finansowe, uruchomienie kredytu
- przekazanie nieruchomości
- przepisanie liczników, zgłoszenia w urzędach, administracji spółdzielni / wspólnoty
Tak, oferujemy skup nieruchomości. Usługa skierowana jest głównie do osób, które mają potrzebę szybkiej sprzedaży, ponieważ decyzję podejmujemy niemal natychmiast (na miejscu), a zapłatę za nieruchomość otrzymujesz w dniu zawarcia notarialnego aktu sprzedaży gotówką lub przelewem (od ręki). Skupujemy nieruchomości zadłużone, zamieszkałe, z zagrożeniami komorniczymi oraz z wadami prawnymi. Skupujemy działki, mieszkania, domy oraz udziały w tych nieruchomościach.
Od 28.04.2023 roku ze względu regulacje unijne certyfikat energetyczny jest konieczny przy sprzedaży lub wynajmie nieruchomości. Należy go sporządzić przed planowaną datą sprzedaży lub wynajmu i dołączyć odpowiednio do umowy sprzedaży / wynajmu. Nabywca lub najemca nie mogą zrzec się prawa do otrzymania dokumentu. Brak przekazania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku jest zagrożone karą grzywny. Świadectwo charakterystyki energetycznej nie jest wymagane, jeśli nieruchomość wykorzystywana jest na własny użytek.
Jako biuro wykonujemy certyfikaty energetyczne dla klientów.
Copyright © 2023. All Right Reserved.