Północ biuro nieruchomości Biała Podlaska

Chcesz sprzedać lub kupić nieruchomość
w Łosicach lub okolicach?

Zrób to z biurem Nr 1
w regionie!

Oferujemy pomoc w sprzedaży i wynajmie,
przy uzyskaniu kredytu oraz wycenie nieruchomości.

Wypełnij formularz,
aby odebrać bezpłatną konsultację

Imię

Typ nieruchomości

Numer telefonu

Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych w celach handlowych i marketingowych przez Północ Biuro Nieruchomości w celu konsultacji dotyczącej sprzedaży/kupna nieruchomości.

Success

Twoja wiadomość została wysłana!
Nasz agent skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin

Error

Przepraszamy, wiadomość nie została wysłana!
Proszę poinformuj nas o tym przez telefon.

Co możesz zyskać?

Jeśli szukasz doradcy, który poświęci Ci 100% uwagi i kompleksowo zajmie się Twoją nieruchomością to trafiłeś idealnie!

Nadprogramowy zysk dla klienta

tyle średnio więcej uzyskujesz sprzedając z nami

Średni czas sprzedaży

dni
dotyczy mieszkań do 50 m²

Wartość zrealizowanych transakcji

mln
dane na lipiec 2023

Dlaczego Północ Nieruchomości?

  • Z roku na rok 200% więcej klientów korzysta i poleca nasze usługi.
  • Jesteśmy jednym z TOP 10 oddziałów Północ Nieruchomości w całej Polsce.
  • Rozumiemy jak ważne są nowoczesne narzędzia w promocji Twojej nieruchomości.
  • Zrealizowaliśmy setki transakcji sprzedaży.
  • Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Jesteśmy zespołem pasjonatów łosickiego rynku nieruchomości.

Specjalizujemy się w sprzedaży mieszkań, domów i działek w powiecie łosickim. Na rynku działamy już 22 lata.

Nasi klienci to najczęściej osoby, które chciałyby aby sprzedaż przeprowadzona była w bezpieczny, bezstresowy sposób, trwający jak najkrócej, oraz żeby nie musieli radykalnie obniżać ceny. Często nasi klienci szukają agenta, który przejmie wszystkie obowiązki związane ze sprzedażą. A jak to jest w Twoim przypadku?

Porozmawiajmy i sam ocenisz czy nasz model pracy mógłby być dla Ciebie rozwiązaniem. Spotkanie z agentem oraz rozmowa przez telefon jest niezobowiązująca. Pozwoli nam ocenić czy możemy Ci pomóc.

Jakie nieruchomości sprzedajemy?

Co mówią o nas nasi klienci?

Audyty
Wycena
Gwarancja zakupu nieruchomości
Sprzedaż trudnych nieruchomości
Kredyty hipoteczne
Sprzedaż inwestycji Deweloperskich
Po co mi w ogóle agent nieruchomości?

Wiele osób podważa zasadność korzystania z agenta nieruchomości. W przypadku dużej części agentów będzie to prawdą. Aczkolwiek jeśli korzystasz z usług doświadczonego i sprawdzonego profesjonalisty, możesz być pewien, że dzięki wykonywaniu swojej pracy codziennie przez lata i szkoleniom, posiada masę doświadczenia, dzięki którym unikniesz kosztownych błędów i dodatkowego stresu. A jako, że nieruchomości są drogie, tyle samo też kosztują błędy 😊
Skorzystaj z pomocy kogoś kto tych błędów już doświadczył i przeprowadzi Cię przez proces sprzedaży „suchą stopą„ !

Na czym polega bezpłatna konsultacja?

Podczas bezpłatnej konsultacji możesz zadać Agentowi nieruchomości dowolne pytanie dotyczące Twojej nieruchomości. Rozmowa ta jest niezobowiązująca i trwa do 15 minut. Nasi klienci często nie wiedzą jak wygląda usługa pośrednictwa, mają pytania odnośnie sprzedaży swojej nieruchomości lub załatwienia spraw na lokalnym rynku. Część z nich nie jest również pewna ceny swojej nieruchomości oraz warunków na jakie powinna się zgodzić podczas negocjacji. Po wypełnieniu formularza bezpłatnej konsultacji , oddzwonimy do Ciebie, żeby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.

Jakie usługi świadczymy?

Jako biuro nieruchomości pomagamy w kupnie oraz sprzedaży nieruchomości, wycenie nieruchomości, doradztwie, uzyskaniu kredytu hipotecznego a także w wykonaniu świadectwa energetycznego.

Kiedy płacę za wasze usługi?

W przypadku pośrednictwa w sprzedaży lub kupnie, wynagrodzenie pobieramy za sukces, a więc tylko jeśli znajdziemy kupca gotowego zapłacić zaakceptowaną przez Ciebie cenę, czyli zawsze musimy zapracować na swoją wypłatę 🙂 . Ryzyko i koszty związane z marketingiem, tworzeniem oferty, sesją zdjęciową, dronem w przypadku niezrealizowania usługi są po naszej stronie. 50% wynagrodzenia pobieramy przy umowie przedwstępnej, drugie 50% przy akcie przeniesienia własności.

Ile kosztują wasze usługi ?

Cena usługi zależna jest kilku czynników. Odległości nieruchomości od naszej siedziby, im dalej tym więcej czasu spędzimy na dojazdach oraz wydatkach na paliwo. Kolejnym czynnikiem jest cena jaką zamierzamy uzyskać przy sprzedaży – im wyższa cena tym dłuższy czas sprzedaży oraz większy budżet wydany na marketing. Ostatnim kluczowym czynnikiem jest typ nieruchomości oraz jej atrakcyjność na rynku. Im bardziej atrakcyjna, tym sprzedaż trwa krócej. Nietypowa nieruchomość dłużej czeka na swojego adoratora 🙂 Nasza prowizja zazwyczaj waha się w przedziale 2-5% wartości nieruchomości netto.

Jakiego rodzaju nieruchomościami się zajmujemy?

Zajmujemy się wszystkimi typami nieruchomości. Chętnie poprowadzimy kampanię sprzedaży obiektu handlowego jak również mieszkania typu M1. Podobnie w przypadku zleceń nieruchomości do wynajęcia – z zaangażowaniem znajdziemy najemcę zarówno na lokal usługowy jak i lokatora na mieszkanie. Z przyjemnością zajmiemy się zleceniami dotyczącymi domów, gruntów, czy magazynów.

Jak zgłosić nieruchomość do sprzedaży lub do wynajęcia?

Wystarczy, że do nas zadzwonisz lub przyjedziesz do naszego biura. Chętnie zapoznamy się również z tematyką zlecenia drogą emailową. Możemy wszystkie szczegóły omówić zarówno telefonicznie jak również przez np. komunikator messanger, whatsapp.

Czy można umówić się od razu na nieruchomości?

Oczywiście tak! Rozumiemy jak cenny jest dla wszystkich czas. Czas i jak najlepsza obsługa klienta jest dla nas priorytetem. Dlatego jeśli chcesz zgłosić nam nieruchomość do sprzedaży lub do wynajęcia – możemy od razu spotkać się na miejscu. Podobnie w przypadku chęci obejrzenia nieruchomości, które oferujemy. Jednak zlecenia polegające na weryfikacji dokumentacji nieruchomości i innych usług związanych przede wszystkim na pracy z dokumentacją zapraszamy do naszego biura. 

Przebywam za granicą czy muszę być osobiście żeby zgłosić nieruchomość?

Jeśli sytuacja nie pozwali nam się od razu spotkać w momencie zgłoszenia nieruchomości, nic nie szkodzi! Możemy przyjąć zlecenie, a w późniejszym etapie zorganizujemy spotkanie lub inną formę reprezentacji – pełnomocnictwo.

Mieszkam za granicą czy muszę być osobiście żeby sprzedać nieruchomość?

Jest możliwość żeby nie przyjeżdżać osobiście na sprzedaż nieruchomości lub na wynajem nieruchomości. Możesz nam przesłać kurierem klucze, dokumenty, upoważnienie, a podstawowe informacje przekazać elektronicznie poprzez email.

Jakie czynności wykonujemy przy sprzedaży nieruchomości?

Zakres czynności wykonywany przez biuro nieruchomości jest każdorazowo uzgadniany z klientem zgłaszającym nieruchomość, ponieważ nieco inaczej wygląda obsługa sprzedaży mieszkania, działki czy nieruchomości komercyjnej np. kamienicy.

Dla najczęściej zgłaszanych do sprzedaży nieruchomości – mieszkań usługa pośrednictwa zawiera między innymi:

  • spotkanie w biurze lub na od razu na nieruchomości
  • oględziny nieruchomości
  • wstępna weryfikacja stanu prawnego
  • określenie realnej do uzyskania ceny sprzedaży
  • omówienie strategii marketingowej – oferowania nieruchomości
  • przygotowanie nieruchomości do zdjęć, nagrań video, ujęć z drona
  • przygotowanie reklamy
  • przygotowanie dokumentacji do sprzedaży
  • prezentacja nieruchomości zainteresowanym klientom
  • uczestnictwo w negocjacjach, organizowanie spotkań, uzgodnienia
  • przygotowanie umowy przedwstępnej, rezerwacja nieruchomości
  • pomoc w kredytach hipotecznych
  • umówienie notariusza z omówienie najważniejszych postanowień
  • uczestnictwo przy odczytaniu aktu notarialnego
  • rozliczenia finansowe, uruchomienie kredytu
  • przekazanie nieruchomości
  • przepisanie liczników, zgłoszenia w urzędach, administracji spółdzielni / wspólnoty
Czy skupujecie nieruchomości?

Tak, oferujemy skup nieruchomości. Usługa skierowana jest głównie do osób, które mają potrzebę szybkiej sprzedaży, ponieważ decyzję podejmujemy niemal natychmiast (na miejscu), a zapłatę za nieruchomość otrzymujesz w dniu zawarcia notarialnego aktu sprzedaży gotówką lub przelewem (od ręki). Skupujemy nieruchomości zadłużone, zamieszkałe, z zagrożeniami komorniczymi oraz z wadami prawnymi. Skupujemy działki, mieszkania, domy oraz udziały w tych nieruchomościach.

Czy potrzebuję certyfikat energetyczny?

Od 28.04.2023 roku ze względu regulacje unijne certyfikat energetyczny jest konieczny przy sprzedaży lub wynajmie nieruchomości. Należy go sporządzić przed planowaną datą sprzedaży lub wynajmu i dołączyć odpowiednio do umowy sprzedaży / wynajmu. Nabywca lub najemca nie mogą zrzec się prawa do otrzymania dokumentu. Brak przekazania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku jest zagrożone karą grzywny. Świadectwo charakterystyki energetycznej nie jest wymagane, jeśli nieruchomość wykorzystywana jest na własny użytek.

Jako biuro wykonujemy certyfikaty energetyczne dla klientów.

Zadzwoń

885 851 158

Napisz

ebancerz@polnoc.pl

Copyright © 2023. All Right Reserved.