P
Biuro Nieruchomości Lubartów
Chcesz sprzedać lub kupić nieruchomość
w Lubartowie lub okolicach?
Zrób to z biurem Nr 1
w regionie!
Nasze biuro nieruchomości w Lubartowie oferuje pomoc w sprzedaży, kupnie czy wynajmie, a także przy kredytu oraz wycenie nieruchomości.
Wypełnij formularz,
aby odebrać bezpłatną konsultację

Co możesz zyskać?
Współpracując z naszym biurem nieruchomości w Lubartowie możesz liczyć na:
Jeśli szukasz doradcy, który wyciśnie 110% z Twojej nieruchomości i kompleksowo się nią zajmie to trafiłeś idealnie!
Nadprogramowy zysk dla klienta
Średni czas sprzedaży
Wartość zrealizowanych transakcji
Dlaczego biuro nieruchomości Lubartów?
- Z roku na rok 200% więcej klientów korzysta i poleca nasze usługi..
- Korzystamy z najnowocześniejszych narzędzia w promocji Twojej nieruchomości.
- Naszą misją jest maksymalnie uprościć naszym klientom sprzedaż nieruchomości .
- Zrealizowaliśmy setki transakcji sprzedaży.
- Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Dlaczego warto wybrać Biuro Nieruchomości Lubartów?
Specjalizujemy się w sprzedaży mieszkań, domów i działek w powiecie lubartowskim. Na rynku działamy już 22 lata. Możliwe, że minęliśmy się już na ulicach naszego miasta.
Nasi klienci to najczęściej osoby, które chciałyby aby sprzedaż przeprowadzona była w bezpieczny, bezstresowy sposób, trwający jak najkrócej, oraz żeby uzyskać najwyższą możliwą cenę sprzedaży. Często nasi klienci szukają agenta, który przejmie wszystkie obowiązki związane ze sprzedażą. A jak to jest w Twoim przypadku?
Porozmawiajmy i sam ocenisz czy nasz model pracy mógłby być dla Ciebie rozwiązaniem. Spotkanie z agentem oraz rozmowa przez telefon jest niezobowiązująca. Pozwoli nam ocenić czy możemy Ci pomóc.
Klienci Biura Nieruchomości Lubartów
Jak działa nasza agencja nieruchomości Lubartów?
Współpraca z naszym biurem to przejrzysty i skuteczny proces – krok po kroku prowadzimy Cię do udanej sprzedaży lub wynajmu:
Zajmujemy się wszystkim kompleksowo – Ty masz spokój i pełne wsparcie na każdym etapie.
Jakie nieruchomości sprzedajemy w Lubartowie?
Mieszkania Lubartów
Domy Lubartów
Działki Lubartów
Hale i obiekty Lubartów
Jak klienci oceniają agencję nieruchomości Lubartów?
Dodatkowe usługi Agencji Nieruchomości Lubartów
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Wiele osób podważa zasadność korzystania z agenta nieruchomości. W przypadku dużej części agentów będzie to prawdą. Aczkolwiek jeśli korzystasz z usług doświadczonego i sprawdzonego profesjonalisty, możesz być pewien, że dzięki wykonywaniu swojej pracy codziennie przez lata i szkoleniom, posiada masę doświadczenia, dzięki którym unikniesz kosztownych błędów i dodatkowego stresu. A jako, że nieruchomości są drogie, tyle samo też kosztują błędy 😊
Skorzystaj z pomocy kogoś kto tych błędów już doświadczył i przeprowadzi Cię przez proces sprzedaży „suchą stopą„ !
Podczas bezpłatnej konsultacji możesz zadać Agentowi nieruchomości dowolne pytanie dotyczące Twojej nieruchomości. Rozmowa ta jest niezobowiązująca i trwa do 15 minut. Nasi klienci często nie wiedzą jak wygląda usługa pośrednictwa, mają pytania odnośnie sprzedaży swojej nieruchomości lub załatwienia spraw na lokalnym rynku. Część z nich nie jest również pewna ceny swojej nieruchomości oraz warunków na jakie powinna się zgodzić podczas negocjacji. Po wypełnieniu formularza bezpłatnej konsultacji , oddzwonimy do Ciebie, żeby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.
Jako biuro nieruchomości pomagamy w kupnie oraz sprzedaży nieruchomości, wycenie nieruchomości, doradztwie, uzyskaniu kredytu hipotecznego a także w wykonaniu świadectwa energetycznego.
W przypadku pośrednictwa w sprzedaży lub kupnie, wynagrodzenie pobieramy za sukces, a więc tylko jeśli znajdziemy kupca gotowego zapłacić zaakceptowaną przez Ciebie cenę, czyli zawsze musimy zapracować na swoją wypłatę 🙂 . Ryzyko i koszty związane z marketingiem, tworzeniem oferty, sesją zdjęciową, dronem w przypadku niezrealizowania usługi są po naszej stronie. 50% wynagrodzenia pobieramy przy umowie przedwstępnej, drugie 50% przy akcie przeniesienia własności.
Cena usługi zależna jest kilku czynników. Odległości nieruchomości od naszej siedziby, im dalej tym więcej czasu spędzimy na dojazdach oraz wydatkach na paliwo. Kolejnym czynnikiem jest cena jaką zamierzamy uzyskać przy sprzedaży – im wyższa cena tym dłuższy czas sprzedaży oraz większy budżet wydany na marketing. Ostatnim kluczowym czynnikiem jest typ nieruchomości oraz jej atrakcyjność na rynku. Im bardziej atrakcyjna, tym sprzedaż trwa krócej. Nietypowa nieruchomość dłużej czeka na swojego adoratora 🙂 Nasza prowizja zazwyczaj waha się w przedziale 2-5% wartości nieruchomości netto.
Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie. Przed sprzedażą warto uporządkować mieszkanie, usunąć nadmiar rzeczy, zadbać o czystość i światło. Profesjonalna sesja zdjęciowa, a czasem drobny home staging (np. nowa narzuta, kwiaty, poduszki) może znacząco zwiększyć zainteresowanie ofertą.
Równie ważne jest przygotowanie nieruchomości pod względem formalnym – zadbaj o uregulowany stan prawny oraz skompletowanie niezbędnych dokumentów potwierdzających własność i brak obciążeń (np. akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, zaświadczenie o braku zameldowanych).
Nasi agenci w Lubartowie zawsze doradzają, jak przygotować nieruchomość zarówno pod kątem wizualnym, jak i
Średni czas sprzedaży mieszkania w Lubartowie zależy od lokalizacji, ceny, stanu technicznego oraz przygotowania oferty. W przypadku dobrze wycenionego mieszkania, odpowiednio zaprezentowanego (profesjonalne zdjęcia, opis, reklama) i z aktualną dokumentacją – czas sprzedaży może wynosić od kilku tygodni do 2–3 miesięcy. Nasze biuro dba o to, by ten proces był możliwie jak najkrótszy i najbardziej efektywny.
Współpraca z naszym biurem wygląda następująco:
Bezpłatna konsultacja i wstępna rozmowa.
Oględziny nieruchomości i ocena potencjału sprzedażowego.
Uzgodnienie ceny i podpisanie umowy pośrednictwa.
Profesjonalna sesja zdjęciowa, opisy, dron, przygotowanie reklamy.
Publikacja ogłoszeń i prezentacje klientom.
Negocjacje, umowy, akt notarialny – wszystko pod naszym nadzorem.
Dbamy o każdy etap – od pierwszego kontaktu aż do przekazania kluczy i przepisania liczników.
Cena usługi zależna jest kilku czynników. Odległości nieruchomości od naszej siedziby, im dalej tym więcej czasu spędzimy na dojazdach oraz wydatkach na paliwo. Kolejnym czynnikiem jest cena jaką zamierzamy uzyskać przy sprzedaży – im wyższa cena tym dłuższy czas sprzedaży oraz większy budżet wydany na marketing. Ostatnim kluczowym czynnikiem jest typ nieruchomości oraz jej atrakcyjność na rynku. Im bardziej atrakcyjna, tym sprzedaż trwa krócej. Nietypowa nieruchomość dłużej czeka na swojego adoratora 🙂 Nasza prowizja zazwyczaj waha się w przedziale 2-5% wartości nieruchomości netto.
Zajmujemy się wszystkimi typami nieruchomości. Chętnie poprowadzimy kampanię sprzedaży obiektu handlowego jak również mieszkania typu M1. Podobnie w przypadku zleceń nieruchomości do wynajęcia – z zaangażowaniem znajdziemy najemcę zarówno na lokal usługowy jak i lokatora na mieszkanie. Z przyjemnością zajmiemy się zleceniami dotyczącymi domów, gruntów, czy magazynów.
Wystarczy, że do nas zadzwonisz lub przyjedziesz do naszego biura. Chętnie zapoznamy się również z tematyką zlecenia drogą emailową. Możemy wszystkie szczegóły omówić zarówno telefonicznie jak również przez np. komunikator messanger, whatsapp.
Tak, sprzedaż mieszkania obciążonego kredytem hipotecznym jest możliwa. Wymaga to odpowiedniego przygotowania dokumentów i współpracy z bankiem, ale jako doświadczeni pośrednicy prowadzimy klientów przez ten proces krok po kroku. Pomożemy Ci ustalić aktualne saldo kredytu, przygotować zaświadczenia i przeprowadzić bezpieczną transakcję. Uzgodnienie ceny i podpisanie umowy pośrednictwa.
Oczywiście tak! Rozumiemy jak cenny jest dla wszystkich czas. Czas i jak najlepsza obsługa klienta jest dla nas priorytetem. Dlatego jeśli chcesz zgłosić nam nieruchomość do sprzedaży lub do wynajęcia – możemy od razu spotkać się na miejscu. Podobnie w przypadku chęci obejrzenia nieruchomości, które oferujemy. Jednak zlecenia polegające na weryfikacji dokumentacji nieruchomości i innych usług związanych przede wszystkim na pracy z dokumentacją zapraszamy do naszego biura.
Jeśli sytuacja nie pozwali nam się od razu spotkać w momencie zgłoszenia nieruchomości, nic nie szkodzi! Możemy przyjąć zlecenie, a w późniejszym etapie zorganizujemy spotkanie lub inną formę reprezentacji – pełnomocnictwo.
Jest możliwość żeby nie przyjeżdżać osobiście na sprzedaż nieruchomości lub na wynajem nieruchomości. Możesz nam przesłać kurierem klucze, dokumenty, upoważnienie, a podstawowe informacje przekazać elektronicznie poprzez email.
Zakres czynności wykonywany przez biuro nieruchomości jest każdorazowo uzgadniany z klientem zgłaszającym nieruchomość, ponieważ nieco inaczej wygląda obsługa sprzedaży mieszkania, działki czy nieruchomości komercyjnej np. kamienicy.
Dla najczęściej zgłaszanych do sprzedaży nieruchomości – mieszkań usługa pośrednictwa zawiera między innymi:
- spotkanie w biurze lub na od razu na nieruchomości
- oględziny nieruchomości
- wstępna weryfikacja stanu prawnego
- określenie realnej do uzyskania ceny sprzedaży
- omówienie strategii marketingowej – oferowania nieruchomości
- przygotowanie nieruchomości do zdjęć, nagrań video, ujęć z drona
- przygotowanie reklamy
- przygotowanie dokumentacji do sprzedaży
- prezentacja nieruchomości zainteresowanym klientom
- uczestnictwo w negocjacjach, organizowanie spotkań, uzgodnienia
- przygotowanie umowy przedwstępnej, rezerwacja nieruchomości
- pomoc w kredytach hipotecznych
- umówienie notariusza z omówienie najważniejszych postanowień
- uczestnictwo przy odczytaniu aktu notarialnego
- rozliczenia finansowe, uruchomienie kredytu
- przekazanie nieruchomości
- przepisanie liczników, zgłoszenia w urzędach, administracji spółdzielni / wspólnoty
Tak, oferujemy skup nieruchomości. Usługa skierowana jest głównie do osób, które mają potrzebę szybkiej sprzedaży, ponieważ decyzję podejmujemy niemal natychmiast (na miejscu), a zapłatę za nieruchomość otrzymujesz w dniu zawarcia notarialnego aktu sprzedaży gotówką lub przelewem (od ręki). Skupujemy nieruchomości zadłużone, zamieszkałe, z zagrożeniami komorniczymi oraz z wadami prawnymi. Skupujemy działki, mieszkania, domy oraz udziały w tych nieruchomościach.
Od 28.04.2023 roku ze względu regulacje unijne certyfikat energetyczny jest konieczny przy sprzedaży lub wynajmie nieruchomości. Należy go sporządzić przed planowaną datą sprzedaży lub wynajmu i dołączyć odpowiednio do umowy sprzedaży / wynajmu. Nabywca lub najemca nie mogą zrzec się prawa do otrzymania dokumentu. Brak przekazania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku jest zagrożone karą grzywny. Świadectwo charakterystyki energetycznej nie jest wymagane, jeśli nieruchomość wykorzystywana jest na własny użytek.
Jako biuro wykonujemy certyfikaty energetyczne dla klientów.
Copyright © 2023. All Right Reserved.